Tuesday 23 July 2013

0
Komen

Kek Coklat Moist

Salam semua...
Sihat ke?
Di pertengahan Ramadhan harap semuanya
berjalan dengan lancar
dalam menjalani ibadah puasa ini.
Amin...

Ni pasal kek coklat moist tapi bukan
yang aku buat semalam okeh
Yang aku buat semalam ada lah yang kukus.
Ni yang memang super222222 ring bestnya. huhu
Sapa makan mesti rasa nak lompat sampai ke bintang. hahaha

Tak tergambar dengan kata2
Kalau tengah hadap KFC pun boleh tinggal
semata2 kek ni. hahahah

Dalam bulan Ramadhan aku dengan ES memang
every year akan menerima banyak tempahan kek
Semalan pun terima 10 biji tempahan untuk hari ini
Kalau dekat2 nak balik kampung lagi2 banyak
tempahan yang diterima.

Kadang2 sampai 50-80 biji taw dalam sehari
Kek ni memang aku tak nafikan sedap. Dah lah murah je wehh
Memang lain dari yang lain.
Nanti aku tunjuk picture k.
Aku minta maaf lah sebabnya semalam HP aku tengah charge so
aku ambil pic pakai HP ES
Tapi aku janji aku akan upload pic kek 2 kat sini.

Pada sesiapa yang berminat untuk try kek ni,
boleh order dengan aku k..
Price and cara penghantaran kek 2 aku akan bagitaw sekalai dengan
pic kek nanti.

Cerita sekarang tak best lah plak...
hehehehe
Bagi korang suspen sikit nak taw kek jenis mana

PERINGATAN...........................
May b korang semua pernah tengok packing macam ni
tapi serius aku cakap, rasa dia memang
lain sebabnya resepi turun temurun

Sesiapa yang berminat pasni, boleh emel kat aku d
Tapi make sure bagitaw awal k. Kalau dekat2
raya sangat memang dah tak ambil tempahan sebabnya
kami pun sibuk pack2 baju balik kampung.
hohohohohoo



No comments: