Friday 16 August 2013

0
Komen

Hadiah @ Hantaran Perkahwinan

Salam semua.. Masih dalam mood raya kan?
Ingat taw kawan2 makan harus berpada2
sebabnya perut ni dah terbiasa dengan makanan
sedikit di bulan pose
Ke bulan pose pun u all memang makan
banyak gak?

Okey... ni aku nak share sesuatu dengan u all semua
Ni tentang kurma yang aku pernah bercerita dengan
hangpa semua. Ingat lagi ke x?
Ni sekali lagi aku nak bagiataw kat korang
Rupanya kurma ni datangnya dalam banyak bentuk
Aku sendiri terkejut and teruja bila melihatnya
Macam boleh di buat sebagai hadiah, hantaran dan
sebagainya sebabnya cara susunan dan kotaknya lawa sangat2

Kepada sesiapa yang nak kahwin/tunang and masih
mencari barang lagi, aku syorkan ni boleh
dijadikan sebagai manisan.
So sweet and nice.

Sayangnya tak jumpa yang macam ni time aku kahwin ari 2
Kalau tak, memang dah lain dari yang lain
Harga yang diberikan adalah berpatutan sebabnya
ianya boleh di hias dan di tempat
mengikut budget masing2
Ikut suka korang lah nak berapa ringgit pun

Ikut lah kemampuan masing2 okey..

Okey..untuk yang ni, kotaknya bersulam manik
Jangan korang ingat ianya sekadar lukisan
manik okeyyyy
Bagi aku yang ni memang elok di jadikan sebagai hadiah
Dari korang duk bagi barang2 yang orang tak leh guna,
Baik lah bagi makanan. At least bila orang makan, dapat
pahala pada si pemberi.


Ni lah kurma yang belah dalamnya.
Cantikkan? Aku plak yang teruja taw

Ha.... ni lah aku cakap boleh dijadikan sebagai hantaran
Memang molek sangat2 lah taw sebabnya bekas dia pun
ada cermin. Boleh nampak isi dalamnya apa.



Selain dari 2, boleh juga di buat sebagai hamper.
Semuanya mengikut budget masing2 ok.
Cakap je berapa badget korang and apa yang korang mahukan.

Seperti biasa, semuanya boleh terus di emelkan kepada
nurfarhana1418@gmail.com


No comments: