Tuesday 19 November 2013

0
Komen

Cadar Bilik Pengantin Untuk Disewa

Heheehhehe.Lagi2 kisah aku kan??
Bukan apa, kalau aku nak masukkan dalam
1 entry nanti akan jadi panjang
berjela2 lah. Nanti u all semua
ambil masa 3 @ 4 hari untuk baca.

Ni plak pasal cadar pengantin yang aku nak
bagitaw kat u all semua
Kalau entry sebelum ni bercerita kisah
Pelamin Buaian dan juga al kisah Bantal Akad Nikah
Sekarang aku nak bercerita
mengenai Cadar Bilik Pengantin.

Rumah aku memang ada kesemua warna kalau
tak salah aku. And now aku memang nak
offer kepada semua rakyat Kelantan
yang memang ingin menyewa.
Aku bukan apa, kalau rakyat luar
dari Negeri Kelantan nak pergi tengok
and ambil macam mana??? Betol x?
Tapi kalau u all semua sanggup,
Aku memang langsung tak kisah

Ni ada lah cadar yang aku gunakan time aku
kahwin kat rumah aku dan juga
masa kat rumah ES. Kan dapat free,
So ES pun gunakan lah yang mertua dia
punya. hahahahaha

Ni time majlis kat rumah aku
Tema aku kan warna merah.
So, cadar ni yang aku gunakan

Okeh... ni plak kat rumah ES
ES memilih untuk gunakan cadar
warna putih sebabnya tema rumah dia
Orange and white.
Cuba u all semua tengok kat belakang2
Nampak x, stand2 bunga???
Yang 2 memang untuk disewa
sebabnya ada kat rumah aku. hahahaha

Semua barang yang ada kat rumah aku sekarang
ni, aku akan bagi sewa sebabnya bagi aku
simpan je pun tak de guna. baik lah
bagi kepada seispa yang memerlukan
dengan kadar kos sewaan yang sangat rendah.

Bunga tangan, hiasa2, cadar
semuanya ada...hehehe..
Tapi masalahnya, mama sekarang tak berapa
sihat, so dah tak dapat nak
pergi hantar, pasangkan pelamin
untuk u all semua... SO, kepada
sesiapa yang berminat, boleh lah
nak menyewa barang2 yang kecil.
Mungkin untuk pertunangan ke.
Tak jadi masalah...

nurfarhana1418@gmail.com


No comments: