Sunday 4 August 2013

0
Komen

Solat Perfume

Salam semua.. Aku nak bercerita mengenai 
Solat Perfume
Korang pernah dengar x?
Tapi mesti pernah tengok kan? Aku rasa ramai sekarang
ni yang niaga perfume ni
Terutamanya kat Jalan TAR.
Aku pun nak bagitaw tentang perfume ni.

Perfume ni memang boleh di bawa untuk SOlat
Terbahagi kepada yang lelaki dan perempuan
Boleh beli 1 per 1 @ 1 box terus
Memang tak jadi masalah

Perfume ni adalah antara yang telah di baca ayat2
suci alQuran dan tak boleh dilangkah
Sangat2 sedap baunya..



Aku betol2 minta maaf sebabnya korang terpaksa baca cam ni.Aku bukan tak rotate k tapi aku memang dah berkali2 cuba tapi tak dapat. Last2 aku fed up. hahahaha

Korang semua boleh beli 1 per 1 @ ambil terus sekotak. Ni dah rongak sebabnya ada orang dah ambil. hehe




yang warna pink kotak untuk perempuan.


Yang ni plak untuk lelaki. Aku memang tak tipu and serius aku kata yang sedap. Memang langsung tak rugi kalau korang semua beli. Perfume dia tahan sangat2 lama walaupun murah. Bukan macam yang korang beli kat tempat lain. Pakai sekejap dah hilang.


 For those who are interested with this, can contact me by email.. AKu memang akan sedia menjawab.....

Beli 1 - RM 10.00
Beli 1 kotak  - RM 50.00

No comments: