Tuesday 19 November 2013

0
Komen

Pelamin Buaian

Salam semua.. Wah.. banyak betul kisah2
aku kahwin ni. hehehehe
Bukan apa, aku cuma nak share yang
bagi aku sesuatu kelainan yang
aku telah buat dalam majlis kahwin aku
Tapi majlis kahwin aku tak de lah
"grand" cam Erra Fazira ke, Rozita Che Wan ke

Ni majlis biasa cumanya pelamin aku yang berbeza
Aku memang dari sebelum tunang aku
memang dah bagitaw ES yang aku nak juga
sanding atas pelamin buaian. ahahaha
Jenuh jugak mencari sepanjang tempoh
pertunangan kami taw. hahaha..

Walau macam mana pun, aku tetap dengan pendirian
So, aku usaha lah cari. Last2 aku jumpa
lah kedai yang buat buaian. Disebabkan
tak de kedai yang ada buaian kat Kelantan,
aku tempah sendiri je. hahaha


Ni lah pelamin buaian aku.
Cantikkan??Hahahaha.. Ni semuanya
design sendiri taw. Aku dengan ES yang design
Kerusi dia memang berbalut cantik.
Span lagi okeh.. memang tak akan sakit
lah punggung u all semua
Nama lagi raja sehari kan???

Ni lah secara keseluruhan. Buaian ni bagi aku
memang unik sangat2 sebabnya aku yang design
hahahahaha

Buaian ni u all semua jangan bimbang
sebabnya kukuh. ianya diperbuat dari besi.
Kiranya macam special je sebabnya duk dalam kotak
kebahagaian kita sendiri. hahahaha

Ni sebenarnya ada kat umah aku.
And untuk pengetahuan semua,
semua bunga2 and juga tapak kaki,
pasu bunga and semua yang lain adalah hak milik
sendiri. Memang rumah aku complete dengan semuanya
Kepada sesiapa yang nak menyewa boleh lah emelkan kat aku
Aku memang saja2 nak bagi sewa daripada
semua barang ni terbiar.
Aku memang bagi harga yang murah2 je
lagi pun barang2 semuanya bukannya grand2 taraf
VVIP pun. hahahahaha

Bunga kat tangan pun boleh disewa sekali
jugak. Ada pelbagai jenis warna
cuba korang tengok kat kaki. Yang 2 pun memang ada
Actually, ada sekali dengan kerusi pengantin
Tapi aku guna untuk Makan Pengantin.
Memang 2 datang 1 set.
Sesiapa yang nak menyewa boleh lah.


Cuba u all semua tengok kat tepi
buaian ni. Nampak x rodiron?
Ni adalah bunga ros.. memang cantik taw.
Yang kat atas ber3 plak 2 anak buah ES
Jadi pengapit aku time ni. hehehe
Aku kan bersanding ala2 kayangan. hahaha
Siap naik buaian lagi.

Berminat nak menyewa????

nurfarhana1418@gmail.com


No comments: