Tuesday 19 November 2013

0
Komen

Bantal Akad Nikah Untuk Disewa

Salam semua.. Ni entry untuk berniaga.
hahahah... Actually, ni adalah bantal
akad nikah untuk sesiapa yang ingin menyewa.
Kepada semua bakal pengantin yang memang
memerlukannya dengan harga yang sangat rendah boleh lah
emelkan kat aku

Sebenarnya ni yang mama aku beli
masa kak long aku nak kahwin
So, lepas 2 duk simpan je, sayang lah
plak. Memandangkan aku ada blog
aku promote lah kat sini

Ni adalah terbuka kepada semua
rakyat Kelantan. Tapi u all semua kena datang rumah
aku lah untuk ambil. Sebenarnya mama aku dulu memang
sangat2 berminat dengan hal2
perkahwinan ni. Sampaikan semua benda ada.
Tapi sekarang mama dah tak sihat

Daripada bantal 2 duk cam 2 je,
Aku offer lah kepada sesiapa yang nak menyewa
dengan harga yang sangat berpatutan aku akan
bagi.. Jangan bimbang okeh...

Ni adalah pic masa aku kahwin ari 2
Aku pun gunakan bantal akad nikah yang ni jugak
Masih lagi cantik sebabnya disimpan
dengan rapi tau...

Ada 2 biji bantal and juga
2 biji bantal golek..


Bantal ni lembut sangat taw..
and juga tinggi jugak
Span yang digunakan memang berkualiti

So, kepada sesiapa yang nak menyewa,
boleh lah emel kat aku, then aku akan bagitaw
mama lah nanti. Then u all semua boleh lah
g tengok sendiri kat rumah aku.

Ingat taw, ni adalah kepada rakyat
negeri Kelantan sebabnya u all kena g ambil
sendiri kat rumah aku. Kalau yang duk jauh
sanggup g ambil, tak jadi masalah pun.

nurfarhana1418@gmail.com


No comments: