Monday 28 October 2013

0
Komen

Frozen Food

Salam semua.. Hari ni aku nak share and juga
sedikit buat promosi barangan frozen
Aku buat dalam blog sebabnya ramai sangat
yang bertanya tentang harga.
So, the best way aku letak je dalam ni
Sapa2 bertanya aku suh buka blog ni sambil2
aku boleh gak promosi blog aku
hahahahaha.....

Okeh, frozen food yang ni memang sedap.
Aku tak tipu sebabnya aku sendiri dah try.
Nak jual mestilah kena try dulu kan.
Ni actually budak office aku yang buat
Bila lah aku nak menuntut ilmu dengan dia.

Sebenarnya macam2 yanga ada. Tapi aku je
yang tak berani nak promosi barang2 lain
sebabnya rasa cam susah nak dijual.
Jadi aku ambil yang senang je lah. hahaha.
Lagi pun yang ni aku memang selalu ambil dengan dia
sebabnya ES suka and juga senang bila ada tamu datang
Just buka fridge, and goreng..
Siap untuk dihidang

OK... ni adalah beberapa pic dengan aku
tapi tak semua pic ada.
Abaikan background belakang 2
Ni namanya pau kacang. Yang specialnya pau ni
boleh digoreng/kukus.
pau dia memang lembut. Cumanya aku tak pernah lagi
kukus. Selalunya goreng je
Sebabnya malas nak keluarkan pengukus dari
kabinet. huhuhuhu


Ni karipap. Sapa tak kenal boleh daftar di
Tadika Kemas.Karipap ni ada macam2 taw. Yang ni
karipap biasa. Aku lupa nak snap pic Karipap Pusar.
Inti dia ada yang kentang, daging and juga sardin.
Stakat ni yang mendapat tempat dihati si pemakan
ialah kentang and daging je.
Tengok lah karipap dia besar kot.
Memang kenyang lah makan sebiji ni.
2 kalau korang tak mempunyai tangki yang besar lah

Ok.. ni plak samosa berinti kentang. Ni yang ada kat
rumah aku lah. Sebenarnya pelbagai inti ada.
Memang rangup sangat2. kalau makan panas2 memang fuhhhhh
Bila dah sejuk pun still rangup lagi

Kat atas ni adalah senarai harga frozen food
So, pada sesiapa yang nak tahu harga boleh lah rujuk
kat sini. Bagi aku harga dia sangat lah affordable.


No comments: