Saturday 22 June 2013

0
Komen

Sepupu ku

Sebelum ni sepupu aku and family tak pernah tahu yang aku ada blog. 
Tetibe je terasa nak meningkatkan reader aku, so i call and ask them to read my blog. Bukan setakat suruh tapi lebih kepada paksaan. hahahaha
tapi sepupu aku ni dah lah ensem, comel, peramah and juga baik hati
untung lah sapa dapat depa nie. hahahha

so, lepas je aku call dengan sepantas kilat di langit diorang terus baca dengan terujanya blog aku ni. aku pun rasa nak peluk cium diorang sebab sudi terjah ke blog aku ni.huh
Kat sini, aku just nak wish thanks dear for reading this blog.

U all semua mesti nak kenl diorang kan?
Cousin aku ni sebenarnya diantara yng paling rapat dengan aku
And juga diorang ni adik beradik yag telah dilahirkan di London. :)
Bangga aku weh ada cousin yang macam ni. Aku nak g London senang je. Minta je diorang arrange kan. 
Si adik yang pompuan ni pengapit aku time aku kahwin ari 2. Atas sebab kecomelan dia lah aku pilih dia

mesti semua teruja nak kenal kan?
ok..sekarang scroll down..
cepat lah.....Sapa nak kenal, boleh anta no telefon ke emel aku k.




tengok lah kemanisan si abang. Fuh.... memang betol2 menarik perhatian.
Dengan senyuman nya yang comel. hehehehe


ni time family kami berbuka posa bersama.

U all boleh abaikan si comel berbaju putih k. Lagi pun entry ni tentang sepupu aku.
So, focus pada diorang je.

Ni si adik yang ayu. Lemah lembut and juga pandai memasak.




Time ni kami g Pahang sebab ada kenduri umah sedara




Dari kiri : Mak alang, sepupu aku, Mek, Aku, Mama
Pesanan : Kepada sepupu aku, aku nok ucap timo kasih banyok sebab sek mu banyok bagi support ko aku dalam semuo bidang hok aku tempoh. Aku harap dengan blog ni sek mu tahu bahawasanya aku saye ko mu sebabnyo simpan lagi pic2 sek mu dari kecil sapa besar. huhuhu

No comments: